Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Matina from Cyprus Ιsland: Τρου στόρι.

Και στη συζήτηση πάνω ανοίγουμε ένα θέμα.
Μου λέει η φίλη μου :’’ Ρε συ ξεκίνησα να κάνω οικονομία διότι δεν βγαίνω. Δεν γίνεται να έχω τόσα έξοδα , να μειώθηκε η δουλειά άρα και τα λεφτά και να σπαταλώ τα χρήματα σε μη αναγκαία πράγματα ‘’.

Και απαντώ: ‘’Ρε φιλενάδα… δεν έχεις εξαρτώμενα άτομα , oπóτε δικά σου λεφτά είναι τα κάνεις ότι θέλεις. Απλά οκ, για να βγαίνεις προσπάθησε να μην είσαι σπάταλη, μην αγοράζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι’’.

Και απαντά :’’ Εκτός αυτού νιώθω και άσχημα… Δεν είναι δυνατόν να ξοδεύω χρήματα ή να αγχώνομαι ότι πρέπει να βάψω το μαλλί ενώ οι άλλοι με οικογένεια και παιδιά δεν έχουν να φάνε… αυτό με τρώει …’’.

Και μια στην παρέα (στον κόσμο της) προσθέτει στη συζήτηση:’’ Εγώ ένα ξέρω… άμα πας σπιτάκι σου και κλείσεις τη πόρτα θα νιώθεις μια χαρά, δοκίμασε το’’.

Και μένω κάγκελο….. 29 χρονών γαϊδούρα, που μου παινεύεται ότι είναι καθηγήτρια με τα μάστερ της κτλ, έχει μια τέτοια άποψη. Πως γίνεται κοπελάρα μου να εκφράζεις μια τέτοια άποψη ; Τι μάθαινες στο πανεπιστήμιο, μόνο παπαγαλία και 10αρι στις εξετάσεις;

Το ακούω και απλά δεν απαντώ διότι δεν ήθελα να διαπληκτιστούμε.

Και συνεχίζω και λέω στη φίλη μου :’’ Φιλενάδα… το θέμα δεν είναι να νιώθεις τύψεις και να το εκφράζεις. Με αυτό το τρόπο δεν κάνεις κάτι. Και η στενοχώρια σου πάει χαμένη μιας και δεν κάνεις το βασικό. Σήκω και πήγαινε σε ένα σπίτι που ξέρεις ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα και βοήθησε αγοράζοντας κάποια ψώνια ή παίρνοντας τρόφιμα από το σπίτι σου, ή και ρούχα. Έτσι ναι. Αυτός είναι ένας τρόπος να βοηθήσεις , να είσαι ενεργός πολίτης. Μη καταντάς όπως το πλήθος που έβλεπε το κορίτσι με τα σπίρτα και έλεγε απλά τι κρίμα που είναι αλλά κανείς δεν την έβαζε στο σπίτι του ή δεν της έδινε μια κουβέρτα. Είμαστε άνθρωποι. Ναι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τους πάντες αλλά άμα ο καθένας λειτουργήσει έτσι τότε όλο και περισσότεροι θα είναι λίγο πιο ευτυχισμένοι απ την προηγούμενη μέρα.

Τότε η φίλη μου κατάλαβε.

Εννοείται η άλλη δεν έβγαλε μιλιά. Δεν είπε τίποτα απλά συνέχισε να διορθώνει κάτι διαγωνίσματα μαθητών της που είχε φέρει μαζί της στην καφετέρια για να διορθώσει.
Ρε παιδιά… ρε παιδιά είναι δυνατόν να περιμείνουμε αλλαγή όταν επειδή κάποιοι είμαστε βολεμένοι δεν μας καίγεται καρφί για τον δίπλα; Είναι δυνατόν νέοι άνθρωποι όπως η κυρία πιο πάνω με σπουδές και τόσες γνώσεις πια , να μην είναι άνθρωποι πάνω απ όλα ; Τι σκατά άτομα υπάρχουν γύρω μας; Να βράσω και τις σπουδές μου και τα μεταπτυχιακά μου και όλα! Αν δεν είμαι πάνω απ όλα άνθρωπος να με νοιάζει που σκατά να πάω να σταθώ!

Ξυπνάτε μάγκες γιατί χανόμαστε όσο υπάρχουν τέτοια άτομα!

kriekouki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Μην ξεχάσετε να Γίνετε μέλος της κοινότητάς μας
×